L´Equip de Qualitat

En l´actualitat, l´equip de qualitat de la Fundació està format per quatre membres que s´encarreguen de portar endavant aquest projecte i implicar la resta de personal en una gestió eficient dels centres:

Anna Ventura

Carme Darder

Núria Parés

Albert Carmona

Aida Espinosa

El nostre Projecte de Qualitat

El nostre objectiu és implantar un sistema de qualitat per millorar el funcionament general de l´escola i assegurar

l´educació integral del nostre alumnat. El primer pas en aquest camí serà obtenir la certificació ISO 9001, i posteriorment  l´excel·lència dels nostres centres.

Comptem amb la implicació i col·laboració de tota la comunitat educativa: alumnes, equip docent, famílies, PAS, AMPA, Associació d´Antics Alumnes i entorn social.

Creiem que aquest sistema permet aconseguir que els nostres alumnes estiguin ben preparats tant des del punt de vista acadèmic com de valors, i que gràcies a això podran adaptar-se amb garanties a una societat canviant com la nostra.

Certificació ISO 9001-:2015

Durant el curs 2016/2017 els nostres centres han estat certificats en la norma ISO 9001 a través de l´empresa Eduqatia.

Política de Qualitat - Fundació CdM-SJ
Política_de_qualitat.pdf