AVÍS  LEGAL

El lloc web i el domini fundaciocordemariasantjosep.com corresponen a la Fundació Privada Cor de Maria – Sant Josep, amb CIF G17795386, domicili al Carrer Ferran Romaguera, 20 de Sant Feliu de Guíxols (CP 17220), adreça electrònica b7003288 @ xtec.cat. La Fundació Privada Cor de Maria – Sant Josep disposa dels següents centres educatius:

- Centre Educatiu Cor de Maria. Carrer de la Creu, 69 de Sant Feliu de Guíxols (CP 17220). Telèfon 972 32 03 73. Adreça electrònica b7003288@xtec.cat.
- Centre Educatiu Sant Josep. Carrer Ferran Romaguera, 20 de Sant Feliu de Guíxols (CP 17220). Telèfon 972 32 04 35. Adreça electrònica
b7003288@xtec.cat

PROPIETAT INTEL·LECTUAL I INDUSTRIAL

Els drets sobre els continguts d’aquest lloc, incloent-hi els textos, imatges, dissenys gràfics, marques i altres signes distintius (en endavant els continguts), pertanyen a la Fundació Privada Cor de Maria – Sant Josep o a tercers que n’han autoritzat el seu ús. La Fundació Privada Cor de Maria – Sant Josep presenta aquests continguts per a informar dels seus serveis i activitats. La Fundació Privada Cor de Maria – Sant Josep autoritza la utilització dels continguts per a usos no comercials sempre i quan s’indiqui de forma clara la font. Si els continguts s’utilitzen en entorns web caldrà incloure un enllaç a la pàgina d’inici del lloc web. La Fundació Privada Cor de Maria – Sant Josep es reserva el dret a iniciar les accions legals oportunes en defensa dels seus drets de propietat intel·lectual o industrial.

No s’autoritzen presentacions dels continguts d’aquest lloc en una finestra aliena a https://www.fundaciocordemariasantjosep.com/ (framing).

RESPONSABILITAT SOBRE ELS CONTINGUTS

Tot i que la Fundació Privada Cor de Maria – Sant Josep actua amb el màxim de dili- gència possible, es pot donar el cas que alguna dada o informació no estigui del tot actualitzada en el moment que l’usuari del lloc web el consulti.
La Fundació Privada Cor de Maria – Sant Josep es reserva el dret a modificar unilateralment, en qualsevol moment i sense avís previ, la presentació, configuració i contin- guts del web.

La Fundació Privada Cor de Maria – Sant Josep no serà responsable de la informació que es pugui obtenir a través d’enllaços inclosos en el lloc.

CONDICIONS D’ÚS

L’ús d’aquest web implica l’acceptació plena dels termes i condicions del present avís legal. Els possibles conflictes relatius a aquest web es regiran exclusivament pel dret de l’Estat espanyol. Tota persona usuària del web, independentment de la jurisdicció territorial des de la qual es produeixi el seu accés, accepta el compliment i respecte d’aquestes clàusules amb renúncia expressa a qualsevol altre fur que li pogués correspondre.

Esta página ha sido creada con Jimdo.

Con Jimdo puedes crear tu propia página web de forma gratuita y sin conocimientos previos. Elige un diseño y personaliza tu página en minutos. ¡Y listo!
Registrarse ahora en es.jimdo.com para tener una página web gratuita y ponerse manos a la obra.